Norman Reedus

Το The Walking Dead σημειώνει σαρωτική επιτυχία και ο Norman Reedus ενσαρκώνει τον πιο δημοφιλή χαρακτήρα της σειράς, Daryl Dixon. Παρακάτω ακολουθεί απόσπασμα από συνεντευξή του στο Rolling Stone:


Ο Daryl είναι ο αγαπημένος των φανς από την αρχή. Που πιστεύεις οτι οφείλεται αυτό;

Είναι ένας συνδιασμός πραγμάτων. Ο Daryl προοριζόταν να γίνει ένας μικρός Merle. Ξεκίνησε από την αρχή να λέει πως είναι καλύτερα μόνος του, αλλά νομιζω πως βρήκε την έννοια της αυτοεκτίμησης μέσα από τους άλλους. Τον βλέπεις να ανοίγεται. Ανθίζει σε ένα νέο άνθρωπο. Υπήρχαν κάποια κείμενα στην αρχή που τον είχαν να λέει πολλες ρατσιστικές αηδίες και να παίρνει ναρκωτικά. Μίλησα στους παραγωγούς και τους είπα “Δε θέλω να παίρνω ναρκωτικά, ούτε να λέω τίποτα ρατσιστικό. Θέλω να παίξω κάποιον που μεγάλωσε γύρω από αυτά και ντρεπόταν γι ' αυτό.” Ήταν αρκετά ευγενικοί ώστε να με αφήσουν να το κάνω.

Η δημοφιλία του Daryl σ έχει κάνει λιγότερο ανήσυχο σε σχέση με τα άλλα μέλλη του καστ για το αν θα σκοτωθείς;

Όλοι έχουμε την γκιλοτινα πάνω από το κεφάλι μας. Δε θέλω να σκέφτομαι έτσι. Αν σκέφτομαι έτσι, θα δρω έτσι. Θα είμαι ένας μαλάκας. Και δεν είναι αλήθεια. Όλοι θα μπορούσαμε να το υποστούμε ανά πάσα στιγμή.

Μπορεί να έχουμε εξέγερση
Εκτιμώ μια καλή εξέγερση

Η σειρά σου έχει ανοίξει πόρτες για νέες κινηματογραφικές ευκαιρίες;

Είχα μια καλή πρόταση για μια ταινία με τον George Clooney. Αλλά θα έπρεπε να κόψω τα μαλλιά μου πολύ κοντά για το ρόλο. Είμαι σ ένα show, δε μπορεί να κόβω τα μαλλιά μου από το πουθενά. Αυτή είναι η κανονική δουλειά μου. Δε θα κάνω τίποτα που θα δημιουργήσει πρόβλημα. Αλλά υπάρχουν κάποιες καλές προτάσεις για μένα. Απλά πρέπει να βρεις χρόνο γι' αυτές. Έχω έναν γιό στην Νέα Υόρκη και δεν θέλω να λείπω συνέχεια

Πόσο χρονών είναι?
13

Τι λέει για τη σειρά?

Τη πρώτη σεζόν δυσκολευόταν να τη δει. Φοβόταν λίγο. Τη δεύτερη σεζόν η κατάσταση βελτιώθηκε κάπως. Και μετά την τρίτη σεζόν, πήγα να τον πάρω από το σχολείο και είχε ένα μεγάλο χαμόγελο. Μερικά μεγαλύτερα παιδιά του έλεγαν “είναι ο πατέρας σου ο Daryl Dixon”; Και αυτός τους κάνει “Ναι” και του έλεγαν “Λατρεύουμε τον Daryl Dixon!”

Υπάρχει κάποιο στοιχείο στο ρόλο που να το προσέθεσες εσύ; Τη μοτοσικλέτα;

Υπήρχε μια μηχανή στο χώρο όταν πήγα εκεί. Ποτέ δεν μας είπαν ποιανού είναι. Αλλά τελικά μου κάνουν “Μπορείς να την οδηγήσεις;”. Και ήμουν σε φάση “Ω ναι, μπορώ!” Είναι ενδιαφέρον γιατί ποτέ δεν είχα κάνει κάποια κουβέντα με τον Frank Darabont για το χαρακτήρα. Ποτέ δε μιλήσαμε για τον Daryl. Ούτε μια φορά. Μια φορά συνάντησα μόνο τον Frank στο τελευταίο επεισόδιο του πρώτου κύκλου.

Είχες ποτέ κάποιο τραυματισμό στα γυρίσματα;

Ναι, εχώ πάει στο γιατρό πολλές φορές. Είχα ράμματα στο μέτωπο. Είχε πλάκα γιατί όταν συνέβη, έτρεχε αίμα ενώ ήδη ήμουν καλλυμένος από ψεύτικο αίμα στο πρόσωπο. Το ασθενοφόρο έρχεται, με πάνε στο νοσοκομείο, που μου κάνουν τα ράμματα και ένας από τους οδηγούς μας με γυρίζει σπίτι. Αφήνουμε τις εγκαταστάσεις, προχωράμε και βλέπουμε ένα φορτηγό τουμπαρισμένο, τηλεφωνικούς στύλους κάτω. Μόλις είχε συμβεί και μια κυρία φώναζε “ Σταματήστε, νομίζω πως έπαθε καρδιακό! Είναι παγιδευμένος πίσω από τη ρόδα.” Οπότε πετάγομαι από το βαν, σκαρφαλώνω στο φορτηγό, τραβάω έξω τον τεράστιο και ιδρωμένο οδηγό, τον ξαπλώνω στο πάτωμα. Του λέω “Μείνε μαζί μου φίλε, μείνε μαζί μου! Μ' ακούς;” Οπότε φτάνει το ασθενοφόρο και έρχονται προς το μέρος μας και ο οδηγός του με δείχνει λέγοντας, “Εσένα δεν σε πήγα στο νοσοκομείο πριν λίγο;" Και του κάνω, “Όχι δεν είναι για μένα είναι γι' αυτόν εδώ!” Μπορεί να είχε ανέβει η αδρεναλίνη μου από τα φάρμακα αλλά το σκηνικό ήταν τελείως τρελό.

Νομίζεις πως η σειρά σε άλλαξε σαν ηθοποιό;

Με άλλαξε σε πολλά επίπεδα. Με έκανε να εκτιμώ αυτή τη μορφή τέχνης αλλά και αυτή τη δουλειά. Το παραδέχομαι πως πέρασα μια φάση σαν ηθοποιός, οπού σκεφτόμουν, “Γιατί το κάνω αυτό; Τι σκατά είναι αυτό;” Δεν ήταν αυτό το πλάνο μου από την αρχή. Τώρα πραγματικά εκτιμώ τη δουλειά μου και τη δουλειά όλων των άλλων.


Μπορείτε να βρείτε όλη τη συνέντευξη εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου